Ellen High School jaar in Amerika

2 maanden in Amerika

Heyy guyss!! Nieuwe blog vandaag! Hij ziet er anders uit dan normaal maar ik had het zo druk dat ik niet iedere dag iets heb geschreven. Maar laten we maar snel beginnen want ik heb genoeg om over te praten.


18 september

Als eerste ben ik met vrienden naar een paint fight geweest en dat was zo leuk! Toen we daar aankwamen kon je spelletjes spelen of gezellig met elkaar chillen. Wij gingen met een groep van 20 man volleyball spelen dat was echt heel erg leuk! Daarna gingen we in een soort van reuzen bubbel dat was echt heel erg groot. Daar hadden we een soort van feestje ze speelden muziek. Daarna begonnen ze eerst met een soort van voedsel gevecht en daarna mochten we allemaal verf over elkaar heen gooien! Dus we zaten allemaal onder met verf wat echt heel grappig en leuk was.


19 september

Vandaag hebben we vrienden van ons aangemoedigt tijdens een volleyball wedstrijd. Wat echt heel leuk is (want ik ken de regels:)) en we hebben gewonnen!!


20 september

We zijn naar een (American) football wedstrijd geweest en we hebben verloren met 1 punt!! Maar gelukkig was het wel heel erg gezellig!!


21 September

Vandaag heb ik met Lucy (een van de klein kinderen) lopen knutselen en schilderen,


22 september

Ik heb een van de meest amerikaanse dingen ooit gedaan vandaag. Ik heb namelijk mijn homecoming dress gekocht en man man man wat is dat Amerikaans! Ik ging samen met Barbara naar Macy’ s en dan ga je naar de pashokjes en dan heb je ongeveer 30 pashokjes vol met meiden die jurken aan het passen zijn maar het meest grappige zijn de moeders die buiten staan te wachten.Ik heb 8 jurken aangehad en en gelukkig was dat genoeg want als je mij goed kent dan weet je dat ik kleding passen haat, maar ik vond dit wel een hele leuke ervaring!


4 oktober

Vandaag hadden we een thuis football game en ik begin EINDELIJK het spel te begrijpen! Maar na de game op tijd naar huis want ik ga morgen naar Cincinnati.


5 oktober

Vandaag ging ik naar Theresa zij is een exchange student en ze voelt als een zusje voor mij. Maar omdat zij vanavond haar Homecoming had en geen vrienden heeft op haar school hebben we besloten dat ik met haar mee zou gaan. Dus na een uur kwam ik bij haar aan daar werd ik heel erg warm ontvangen door haar gast gezin (Amerikaanse cutuur) en toen zijn we savonds gaan uit eten en zijn we daarna over de brug van Ohio naar Kentucky gereden, (WHOOPWHOOP nog een staat erbij) en hebben we daarna als 2 Europeanen overweldigt door de Amerikaanse cultuur van Homecoming. Daarna gingen we naar huis en zijn we gaan slapen.


6 oktober

Vandaag ben ik naar mijn allereerste professionele football game geweest! Theresa en haar Host dad hadden een kaartje over dus vroegen ze of ik mee wilde en daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk dus dat was heel erg gezellig.


9 oktober

Vandaag ben ik naar de Powderpuff game geweest en dat was gewoon zo grappig!! De Powderpuff game wil zeggen dat de meiden American football gaan spelen en de jongens cheerleaders zijn! Dus ja heel erg grappig zoals je je misschien wel kunt voorstellen. Onze school heeft dat altijd in de week van homecoming en dan heb je ook iedere dag een thema waar iedereen zich naar kleed, ma: pyama dag di: Disney dag wo: galaxy dag do: meme day en vrijdag was purple en gold day!


11 oktober

Vandaag hadden we onze homecoming game dat wa heel erg leuk maar julia en ik gingen na de 3e kwart weg om ons lijstje af te strepen, mijn vrienden hebben namelijk een lijsje gemaakt met wat ik moet doen en naar welke fastfood plekken ik moet. Dus omdat het zo hard regende zijn we naar Canes!!


12 oktober

Oke vandaag was by far the meest amerikaanse dag die ik ooit heb gehad. Het was echt supper leuk en ook echt supper Amerikaans oke nadat ik mijn haar en make-up had gedaan gingen we naar de plek waar we al onze foto’ s hebben gemaakt wat heel erg fancy was (we gaan het niet hebben over het feit dat het mijn derde keer op hakken was en we door een bos moesten lopen en ik kan niet eens normaal door een bos lopen op mijn sneakers zonder mijn been te breken) zijn we met zijn allen gaan uiteten en naar de dance geweest. Dat was heel erg leuk! Toen het was afgelopen gingen we naar Wallmart gegaan om ijs te halen en daarna zijn we naar mijn huis gegaan en daar hebben we op het grote scherm dat wij hebben een film gekeken. Ik vond dit echt een super leuke dag! En voor iedereen die het wil weten ja Homecoming is echt net zoals in de films!

Heel erg bedankt voor alle kaartjes ik vind het super leuk om ze te lezen!

Reacties

Reacties

Antonet

Ik hoop dat je het ook leuk vind om hier de reacties te lezen. Superleuk om weer iets van al je belevenissen te lezen. Je bent “almost an American girl”.

Edwin

Hoi Ellen, fijn om te lezen dat je het ontzettend naar je zin hebt. En weer een staat erbij op je worldmap.
Je komt toch niet terug met zo'n Amerikaans accent he?.
We spreken elkaar snel.(vermoed ik)
Doe iedereen de groeten daar van mama en papa.
Kus

Henry, Hannie en Mikey

Hey Ellen, wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt en dat je er zo van geniet! Steeds meer Amerikaans ?? You go girl #whoopwhoop
De jurk en schoenen staan je goed! Je moet er soms wat voor overhebben om mooi te zijn ☺️
Groetjes en dikke knuffel van ons drietjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!