Ellen High School jaar in Amerika

New Host family!!

Heyy allemaal!

Hoe gaat het daar? ik hoop dat het daar allemaal goed gaat. Ik wil jullie heel even op de hoogte brengen in dit korte berichtje dat ik vanaf afgelopen dinsdag bij een nieuw gastgezin woon! In het andere gezin werkte het jammer genoeg niet. Ik woon nog steeds in Bellbrook en kan gelukkig op de zelfde school blijven. Ik heb hier een gastmoeder (Pam), gastvader (Rob), een gastbroer (Zach) en een gastzus (abby) maar zij gaat weer naar college na de wintervakantie en we hebben een supper schattige hond. Zach is een senior op Bellbrook en Pam en Rob zijn 2 docenten op school. Mijn overplaatsing is dus afgelopen dinsdag gebeurt dus ik ben hier nu 2 daagjes en ik vind het hier super gezellig. Op dit moment hebben we nu examens dus dat is spannend mijn eerste paar gingen wel goed! Ohh en omdat Pam, Rob docenten zijn op de High School en Zach al zijn rijbewijs heeft hoef ik niet meer met de schoolbus JEEYYY! Schoolbus ziet er super leuk uit en ik ben ook super blij dat ik de eerste paar maanden met de schoolbus naar school ben gegaan en het is een leuke ervaring maar ik ben nu toch best wel blij dat ik met de auto naar school kan??. Als jullie vragen hebben kunnen jullie me een aapje sturen en allemaal heel erg bedankt voor de leuke kerstkaartjes! Ik zal waarschijnlijk geen blog meer posten voor kerst en oud en nieuw dus bij deze wens ik jullie HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!

Dikke knuffels,

Ellen

Reacties

Reacties

Edwin

Veel geluk, fijne feestdagen.

Henry en Hannie

Een hele verandering Ellen. Fijn dat je op dezelfde school kan blijven (en met de auto ernaar toe gaat ?). Veel geluk en succes!
Alvast fijne feestdagen en een geweldig 2020!
Liefs H&H&M xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!