Ellen High School jaar in Amerika

laatste dag voor vertrek

Hoii! voor iedereen die mij nog niet kent mijn naam is Ellen, ik ben 16 jaartjes oud woon in Kaatsheuvel en vertrek morgen voor een High School jaar naar Amerika. Morgen vlieg ik eerst naar Newark, omdat ik eerst 3 dagen naar NYC ga met de organisatie. Aankomende zaterdag vlieg ik door naar mijn gastgezin, zij wonen in Spring Valley Ohio.

Vandaag was mijn aller laatste dagje hier (ook al heb ik het idee dat ik pas over een maand ga ), en begin ik nu pas echt zenuwachtig te worden. Maar aangezien ik dit al zo lang wil gaan doen is het ook een soort van opluchting dat ik nu eindelijk mag gaan.

Mijn laatste dag begon heel stressvol met controleren of dat ik alles heb, tot de laatste spullen van mijn kamer inpakken (want daar gaat mijn zusje nu slapen). Vervolgens hebben we geluncht met een broodje kroket , daarna hebben we afscheid genomen van mijn oma en tot slot zijn we pannenkoeken gaan eten.

Ik ga jullie allemaal heel erg missen

x

Ellen

Reacties

Reacties

Hannie

Leuke dag met lekkere hollandse gerechten. Goede afsluiter voordat je aan je grote avontuur gaat beginnen. Kei spannend!!
Welterusten (als slapen lukt ?) en alvast een goede reis gewenst. Hx

Antonet

Het taartje was heerlijk, net als de lunch en de pannenkoek. Op naar een groot avontuur, maar nu eerst nog een paar uurtjes lekker slapen. ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!